Khamis, 16 Februari 2012

MAKAN2 DI AL NAKHEEL CLUB

Jom jamu mata dengan gambar2 makanan yang kitorang order di AL Nakheel Club masa hari cuti sempena sports day aritu.Sebelum ni aku pernah bagitau Di dalam tempat tinggal aku(community) ada 3 tempat makan.Aritu dah cerita tentang Al Waha Club..kalini tentang Club house yang menyediakan makanan ala barat pulak..tapi terus terang..makanannya kureeenggg bagi tekak aku.Nasib baik harga murah.


Seafood Salad.Outtt...udang dia guna yg frozen.Sama juga sotong dan fish fillet.Avokado pahit..salad pun yg tuooo.pahit nyerrr.Tobattt tak order dah



Hawaian pizza..boleh tahan tapi crust dia..aku buat lembut dan sedap lagi kot.Ini along punya..selalu pizza dia boleh habiskan.Kali ni separuh je.Maknanya kurengg la tu..


Lamb ni hidangan penyelamat.Ni satu je yang sedap.Warna kuning tu ..kentang putar.Ni laki aku punya.


Ni aku punya..grilled chicken.Separuh je aku boleh telan.Ayamnya terlebih masak sampai keras dan takde sos.Kering gilerr..dia cuma bagi sos cili biasa.


Menu2 yang diorder.Lentil sup..sedappp.Laki aku ada juga order spagethi untuk dia.. 


Banyak giler spagheti tapi korang tengok reaksi muka hubby aku..so paham2 jelah dia punya rasa.Hanya 1/3 dimakan.


Sonyumm jelah..Paksa je diri untuk menelan.


 Budak kecik yg mengamuk sebab nak main playground di luar restoren.Kitorang tak bagi sebab ramai remaja arab ngan mat saleh kat luar.Diorang ni kasar sikit..takut juga tak pasal2 buat hal ngan bebudak ni.


*Kesimpulannya..ini mungkin kali terakhir aku masuk Club House ni.Walaupun murah..aku rela ajak hubby aku pergi pizza hut.Nasib baik dapat customer macam kitorang yang jenis tak cakap banyak.Tak sedap..kitorang tinggal camtu jerr..membazir..membazir...



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...