Khamis, 16 Februari 2012

DALAM DILEMA

Mak aku semakin teruk kesihatannya.Ikutkan perancangan..aku sekeluarga nak balik malaysia bulan jun ni.Adik bongsu aku berkemungkinan kahwin jun ni.Tapi adik aku beritahu yang mak nak bangun pun perlu dipapah sehari dua ni.Makan langsung tak lalu.Aku ada bincang dgn husband yang aku nak balik dengan anak2 dulu untuk tengok mak.Aku dalam dilema sama ada nak balik dengan kadar segera atau tunggu jun.Hmmm kalau balik dulu..hubby aku memang kesianla sikit sebab takde orang jaga keperluan dia tapi hati aku kuat ingatkan mak diMalaysia.Aku taknak menyesal macam dengan aruah abang dulu.Asyik tangguh je nak berjumpa..last2 aku cuma dapat jumpa jenazah dia.Sampai sekarang sesalan tu masih ada walaupun dah hampir 5 tahun abang tinggalkan kitorang.Kena bincang semula dengan hubby...rasa hati berat kearah nak balik sendiri dulu dengan anak2.Ya Allah peliharalah ibuku dan berikanlah aku kekuatan.

Published with Blogger-droid v2.0.3

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...