Selasa, 7 Februari 2012

WAJIB BELI SETIAP MINGGGU..

Barang yang memang setiap minggu mesti ada dalam list barang..Aku shopping barang2 dapur tiap2 hari sabtu sebab cik abang cuti..


Ini buah wajib untuk aku..anak2 ngan suami diorang tak pandang pun..


 Oren tu laki aku punya peberet..kiwi semestinya aku.Jus tu 1 family punya


 Yang ni susu sikecik adam..aku beli tin kecik.Seminggu memang licin..sibbaik dia sorang je minum.Kalau anak ramai..adoii botak kepala abah.

Minyak pun aku beli seminggu sekali.Aku jenis guna minyak sekali je..contoh goreng ikan.Lepas goreng ikan..minyak memang aku buang.Tapi bekas cucur..aku simpan lerr


Laki aku suka dengan menda alah ni..inti dalamnya boleh dipelbagaikan.Alternatif untuk sarapan kalau malesss buat kuih.. 

Dah jadi habit aku..wajib beli manisan.Syok kunyah2 depan tv

Fresh milk memang banyak ni ler kitorang beli tiap2 minggu.Full fat..skimmed milk dan low fat (lupa ambil gambar)Susu banyak sebab laki aku pergi gym..dia banyak minum susu dgn protein 

 Anak2 aku punya.Seminggu licin satu otak.

Kitorang memang hantu buah..he..he..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...