Jumaat, 24 Februari 2012

LAYAN DRAMA2 MELAYU....

Sejak dua menjak ni..aku suka betul layan drama2 melayu.kalau sebelum ni aku hantu korea..sekarang dah beralih arah.Aku hari2 tengok movie atau drama di dua blog ni..diorang memang laju giler upload drama2 bersiri.Kalau di ohumedia..drama baru habis di tv ,2 atau 3 jam pastu dah ada dekat blog dia.Tapi kualiti gambar..aku lagi suka di Malaymoviesfull..tapi dua2 best dan penyelamat kepada peminat cerita2 melayu yang tinggal di luar negara.Oh ya..citer2 korea aku suka usha di Dramacrazy

Ni salah satu yang aku layan tapi sekarang aku dah kurang berminat..entahlah makin tak menarik perhatian aku.Rasa macam nak tengok part akhir je nanti..

Aku tak layan lagi buat masa ni.Rasanya tak tengok sangat kot.Aku kureng dengan hero tu,Shah jazle..lakonan drama dia sebelum2 ni memang..adoii.takde ke hero lain kat malaysia???nengok nama dia je..terus aku tak berminat nak layan.


Citer ni aku layan setiap episod..hero dia mantop.Beto ngan johan memang best.Heroin dia pun layannn.Setiap episod makin menarikkk..

Drama2 lain pun banyak aku layan.kang panjang pulak entry.Semua yang aku tulis ni pandangan sendiri ye..masing2 ada minat dan selera tersendiri.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...