Selasa, 21 Februari 2012

BERTAMBAH LAGI SATU ANGKA...

Alahai..tambah lagi umur.Arini genap umur aku 31 tahun.Alhamdulillah aku masih lagi bernafas...dapat tengok orang2 tersayang.Rasanya takde kot yang lebih2 aku nak harapkan sempena harijadi ni.Rasanya serba serbi dah ada.Beruntung hubby dapat bini macam aku..jarang minta yg bukan2.he..he...jangan muntah pulak..apa salahnya sesekali puji diri sendiri.kan...kan..baru ni ada hubby suruh pilih barang kemas tapi aku manalah pandai pasal emas2 ni.Lagi satu..aku memang tak minat pakai barang kemas.Lalu kedai emas...buat tak nampak je.Hubby tanya nak hadiah apa...aku tak kisah.kalau Bagi.. aku ambil je...tak ade hadiah pun ok..janji dia ingat tarikh birthday aku.Phone ni pun..hubby aku baru je belikan.untuk hubby tersayang...thank's sebab selalu manjakan isteri mengada ngada dan manja ni.tapi dalam gembira..ada terselit duka..esok birthday aruah abg aku yang ke 41.Dulu masa dia ada...arini mesti call wish birthday aku pastu esok..aku pulak call dia.Rindu tapi takkan berjumpa lagi.Happy birthday to me..korang doakan semoga aku jadi isteri dan ibu yang mithali..ameeen

Published with Blogger-droid v2.0.3

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...