Khamis, 23 Februari 2012

BAPAK BOREK ANAK RINTIK...

Selingan di petang hari..saja gedik2 nak masukkan menda kesayangan bapak ngan anak.Hubby aku pemain game PS3 tegar.Mana tidaknya..balik je keja,lepas mandi ngan sembahyang..terus tercongok depan tv ngadap PS3.Dia main game bola online.Siapler sampai tengah malam.Nasib baik dirumah ni tv ada dua.Anak2 ngadap tv dalam bilik along.Dah hobi dia..lantaklah.Daripada hubby merayap luar rumah..baik dia ada depan mata aku..he..he..Aku ni jenis tak kisah...ikut sukalah dia nak buat apa..janji boleh hilangkan penat dan stress.Sekarang 3 perkara la yang memang betul2 dia minat.Game PS3 ni..gym ngan main bola.Esok dia ada perlawanan Liga Malaysia Qatar.Team laki aku ni..antara yang terhandal la di qatar ni..he..he..Dulu dia minat mancing pastu bila kulit golappp..terus tak nak pergi.Lagi satu sebab kurang kesabaran kot..hik..hik..Kat umah ni peralatan memancing banyak..mesin pun ada 3 ke 4 tak silap aku.Hmmm nak suruh dia jual atau bagi jelah pada yang berminat.

 Ni yang terbaru beli..yg sebelum ni dah rosak.Menunjukkan betapa tegarnya main game.


 Dah abahnya kuat main game..anaknya apa lagi.Abah keja dia belasah main game komputer..malam dia main PSP pulak.Tapi pelajaran tetap tak lupa.Alhamdulillah pelajaran dia makin meningkat.Yang kecik baru nak masuk 3 tahun pun dah pandai main game.Selalu berebut komputer dengan along.Paling tak tahan handphone aku jadi mangsa..hadoiii.Nasiblah sebab di rumah ni aku sorang je pompuan.
1 cd psp ni je harga QR69..(duit mesia dalam 60 lebih).Anak punya pasal..sesekali layan je lah..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...