Selasa, 7 Februari 2012

TAPAU...

Maiii layan gambar dulu di pagi hari.Jap lagi aku masukkan entry resepi pulak.Sekarang ni my laling aktif pergi gym.Badan dia dah naik banyak dan mula ketul2...tapi yang aku nak cerita bukan pasal laki aku sebenarnya.Aku nak citer gambar2 dibawah ni.Kalau balik gym..my laling selalu tapau untuk kitorang dirumah ni.So aku pun sekalilah naik badan dan berketul ketul..ahahaa.Gym didalam Al Waha Club.Biasa laki aku akan singgah bakery dalam tu jerr...

Gambar dari atas tapi dah ternoda sebab anak2 aku dah kidnap sebelum mama diorang ambil gambar.
Ni gambar dari tepi pulak.Yang ni seketul harga dalam QR 4.Kalau duit malaysia dlm RM2 kot.Seeedapp.
Yang ni..wajib beli kalau singgah Al Waha Club.Macaron Bread..dalam dia inti gula+butter.Aku memang dah ketagih ngan roti ni.Harga QR 1 je.RM 0.50(lebih kurang la).Besar roti ni..makan seketul..kenyang wehhh

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...