Rabu, 9 Februari 2011

MADU..RM1000?

Kali ni nak cerita pasal madu..bukan madu yang menyebabkan aku menderita dan kurus kering sebab makan hati (kalau bermadu tu..ada periuk belanga terbang kat umah ni) tapi madu untuk kesihatan.Madu ni macam wajib lah ada kat rumah aku..tapi yang betul2 makan madu laki aku sorang je.Aku kadang2 je..anak2 langsung tak pandang.Hairan juga aku kenapa budak2 ni tak suka..padahal manis bukanmain madu ni.Madu ni banyak khasiatnya..untuk kesihatan dan untuk orang dah kawin,supaya lebih power.Power apa?sendiri mau ingatlah...Harga madu ni..hu..hu..aku boleh beli baju berpuluh puluh pasang rasanya.Harganya 1 kg QR900..kalau RM lebih kurang dalam RM 800 lebih sikit.Yang laki aku selalu beli madu 1 kg campur dengan royal jelly.Harga dalam seribu lebih tapi disebabkan laki aku selalu beli dengan dia..dapatlah seribu.Tahanlah madu ni dalam dua bulan.Kesihatan punya pasal..pejam mata jelah bayar seribu kat mamat arab tu...


inilah rupa madu tu..ada berani nak beli?kat sini majoriti memang ramai makan madu jenis ni..Ada madu yg cecah harga lima ribu.Rasanya mamat tu cakap bagus untuk kanser dan penyakit kronik.Warna madu tu putih.Nanti aku letakkan gambarnya...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...