Sabtu, 26 Februari 2011

INTERNATIONAL DAY-LAST PART

Baru balik dari memborong barang2 dapur.Macam biasa barang2 untuk seminggu.Malam ni aku tak masak sebab dah alang2 keluar tu..baik makan kat luar jelah kan.sesekali nak rehat jap(rehat malam je lah..siang tadi masak gak).Macam biasalah makan kat tempat peberet abang dengan anak2..HARDEES.Aku??belasah jelah..ni last entry tentang international day.Sebenarnya kalau nak masukkan gambar dan cerita,rasanya 10 entry pun tak habis2 lagi.Oklah last part aku citer tentang persembahan dan gambar pengunjung2 yang menarik perhatian aku.Gambar taklah cantik sangat sebab guna kamera cikai je..he..he..layan jelah ye..
Macam2 rupa dan ragam.Nampak tak budak pompuan yang pakai mahkota ular tu..comelll sangatttt.Kalaulah aku ada anak pompuan..bestnyalah dapat solek dan pakaikan baju gaun...
Persembahan student2 indonesia.Siap berdangdut tu..diorang gelek juga tapi gelek ala2 sopan la.Sayang sebab aku tak sempat tengok persembahan budak2 malaysia .Nak buat macam mana..takde rezeki.
Fuhh..punyalah ramai orang yang tengok persembahan.Aku nak menyelit pun payah.Tempat persembahan ni jauh sikit dari booth2 makanan.Happeningggg gilerrr

Yang ini aku tak ingat student dari negara mana yang buat persembahan.Aku sampai agak lewat pastu orang punyalah ramai.Nak ke tepi pentas memang masalah besar sebab adam dalam keta tolak.Sibbaik aku ni tinggi lampai,dapat gak ambil gambar..comel2 kan bebudak ni.kalau buat menantu..mesti comel cucu2 aku . Ha..ha..ha..berangan.Anak baru 7 tahun dah berangan nak bercucu
Ni student2 yang jaga salah satu booth.Bagus budak2 ni sebab penerangan tentang negara dia memang cukup terperinci.Benda2 kat meja tu tak jual..cuma sebagai pameran dan untuk pengetahuan pengunjung2 je

Persembahan tarian dari student2 palestin.Best sangat..ketua dia yang ada pegang rotan ala2 cota tu.Sekali tengok macam orang nak berperang dia menari

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...