Isnin, 21 Februari 2011

INTERNATIONAL DAY-PART 2

Bersambung semula tentang entry makan2 di international day sekolah along.Banyak booth yang aku tak sempat ambil disebabkan 2 perkara.Pertama..orang terlalu ramai so malas nak berasak asak dan keduanya kerana susah nak buat dua perkara iaitu jaga adam dan menangkap gambar.Jadilah kot gambar2 yang ada ni.
Ini di booth Sri Lanka.Makanannya tak berapa banyak mungkin sebab tak ramai rakyat negara diorang disini.Adalah beberapa orang je student dari sri lanka tapi oklah juga daripada takde kan???

Ini kuih dari booth Qatar.Namanya gulap jamun.Dalam dia rasa macam cucuq kembong kita je tapi diluar diorang salut dengan air gula.Biasalah arab tak boleh lari dari manis.Sini ada jual yang segera.Beli je sekotak pastu balik bancuh kat rumah..goreng sendiri.Nanti aku masukkan gambar yang dalam kotak tu.Lebih kurang macam cucur ikan bilis adabi tu jelah.bancuh..goreng..tak payah cari2 resepi dah.senangkan.


Comelkan yang jaga booth ni.Macam biasa arab ni banyak manisan.Sorrylah aku takleh tangkap gambar tepat ke makanan sebab masa ni orang ramai.Adam pulak dalam keta tolak dia tu..tinggal kang tak pasal2 hilang hero kecik tu.


Ini pulak rasanya makanan di booth south africa.Banyak biskut tapi aku tak jamah.Risau juga takut dimasukkan bahan2 yang meragukan.

Haaa nilah orang yang jaga booth south africa.Bebudak lagi..so jangan salah faham..nama je africa kat belakang tapi bebudaknya putih2 belaka.

Kesian diorang sebab booth di kawasan berpasir.So aku takleh nak ambil gambar dekat sebab susah nak tolak adam.Tapi apapun aku suka yang pakai gaun tu..kiutttt

Egypt pun kesian dapat booth kawasan berpasir.Angin pulak tengah kuat tapi jangan risau sebab makanan diorang tutup.Ada nasi dan manisan2

Ni pulak booth yang duduk paling hujung sekali.Sebelah booth nepal.Sawa dikap..booth thailang.Tak banyak makanan juga sebab student diorang sikit.Adalah beberapa kerat je..diorang sediakan tomyam..ayam kari hijau,somtam dan nasi goreng.Tomyam dia memang sedapppp.Ok habis cerita pasal makanan ..nanti bersambung lagi..berkaitan apa???/tunggu jelah.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...