Isnin, 21 Februari 2011

HAPPY BIRTHDAY

Genap harini usia aku 30 tahun.Macam tak percaya je..sekejap je masa berlalu.Alhamdulillah Allah masih panjangkan usia aku.Hidup aku sekarang terasa lengkap dengan adanya 2 hero yang semakin membesar dan suami yang cukup penyayang.Anak2 aku alhamdulillah jenis mendengar kata dan along semakin hari semakin matang dan pandai menjaga diri dan adiknya.Along juga dikurniakan otak yang bijak dan cepat menangkap apa yang diajar.Tahun ni beberapa kali dia mendapat awarded daripada sekolah..terima kasih padamu Ya Allah.Adam juga semakin bijak dan mudah menerima apa yang kita ajarkan.Semoga dia dapat mengikut jejak langkah abangnya.Semoga kehidupan yang akan mendatang kebahagiaan akan terus menjelma dan kami sekeluarga kekal bersama hingga ke akhir hayat..aminnn.Untuk suami tersayang..ucapan darimu sudah cukup membahagiakan.Aku tak perlukan apa2 hadiah lagi kerana apa yang kau berikan selama ini lebih daripada mencukupi.Terima kasih kerana mencintaiku sepenuh hatimu dan berkorban apa saja untuk keluarga.Maafkan ku kerana kadang2 terlalu mengharapkan kesempurnaan daripadamu sehingga aku terlupa yang manusia ini tidak ada yang sempurna.Maafkan diri ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...