Rabu, 21 Mac 2012

TUTUP MATA JE LAH...

Baru2 ni aku ada ternampak blog femes yang kaw kaw ngutuk Premium beautiful ni..Habis semua fakta dikeluarkan.Bagi diri aku..aku lebih percaya bukti didepan mata dari cakap2 dan tulisan yang mana faktanya boleh dicopy dari mana2 sumber rujukan.Prinsip aku..cuba dulu baru tahu.Bagi aku terpulanglah pada individu..aku dah nekad,beli juga satu set premium beautiful ni.Dah order dengan member...insyaallah beberapa minggu lagi sampai.Bagi aku..semua produk ada kebaikan dan keburukannya..bergantung kepada diri masing2.Kalau rasa nak mencuba dan sanggup tanggung risiko..teruskan je niat hati.Macam aku..bukti kengkawan yang pakai banyak lebih ke arah positif..so aku pun nekad beli.Alhamdulillah setakat ini masih berkemampuan untuk membeli.Harap2 berkesan kerana apa yang aku lihat bukti depan mata(kawan2 rapat) memang ada perubahan.Tawakkal je.Tutup mata jelah hulur duit.Takpe lah sesekali untuk manja manjakan diri sendiri.Orang perempuan surirumah sepenuh masa macam aku ni..dunianya lebih banyak dalam rumah..sesekali nak juga manja2 dan mewahkan diri sendiri.Bukan untuk sesape pun..untuk suami juga pun..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...