Sabtu, 3 Mac 2012

AL DHAKIRA CLUB..

Lari dari kebiasaan.Selalu sabtu aku tak de masa nak masuk entry sebab keluar merayap dari pagi sampai malam tapi arini terpaksa duduk dalam rumah je sebab hubby kena pergi kerja.Tapi petang sampai tengah malam semalam dah puas merayap.Banyak juga yang dibeli dan yang penting aku dapat sambar beberapa fridge magnet untuk diberikan pada kengkawan.Nanti aku tunjukkan FM yang dah berjaya aku usha dan beli semalam.Nak citer pasal Satu lagi club house di community aku.Aritu dah citer tentang al waha dan al nakheel..so ari ni giliran aldhakira pulak.Ni club house peberet aku.Sini ada restauran yang hidangannya banyak berasaskan nasi..harga pun murah.Selain restauran,ada gelanggang badminton..kedai gunting rambut dan swimming pool.


Ni suasana dalam restauran..ala2 hotel.


Yang merah tu..chicken wing.Ada rasa masam..pedas dan manis.


Nasi goreng biasa.Banyak..nak kongsi dua orang pun boleh


Peberet aku..cappucino



Satu set Ayam panggang separuh.Peberet along


Popia sayur..besar giler.Ini aku punya..sedap wehh.sos dia pun best


Chicken beriani.Banyak nasi ni..2 orang makan pun boleh.Dalam tu ayam punyalah banyak..sama banyak dengan nasi.Sangat2 kena dengan selera aku.Kalau suka pedas..bagitau awal2..diorang akan potong cili api dan masukkan dalam nasi.Murah je..9 rial.Duit malaysia Dalam RM5.


Budak kuat makan..tapi badan cekeding je.Belasah set burger dulu..tak sempat mama dia nak ambil gambar.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...