Khamis, 6 Mei 2010

Lanun baik..



Tangan masih membengkak tapi oklah sikit..dah boleh buat kerja2 rumah.Arini anak aku si along kena pergi beach club dengan tema pakaian pirate.Macam2 sekolah omputih ni kan.Bebudak year 1 pulak kena pakai baju ala2 pari2 ngan clown.Anak aku pakai baju pirate???macam nak tergelak pun ada sebab muka dia ni jenis muka baik campur manja...aku takdelah make up dia macam pirate sangat.Nak make up dgn apa?celak pun mama dia tak pernah ada..aku ni bukan jenis bersolek..rasanya celak sekali je aku pakai..masa kawin aritu.Aku ni memang sempoiii habis..pakai bedak ngan lipstik je...tu pun kadang2 lipstik pun malessss nak pakai.Sebenarnya,Kostum pirate pun tak sempat cari sebab abah tengah bz..hari2 kerja sampai malam.Last2 macam ni jelah yg mama mampu buat..he..he..Lepas ni tak taulah apa pulak diorang suruh pakai...tapi takpe sebab bebudak ni sukeee bebenorr pakai pelik2 macamni.Sekolah omputih ni tulah yg bestnya diorang pandai tarik perhatian murid2,sebab itulah takde bebudak ponteng sekolah kot kat sini.Anak aku..hari cuti pun merengek nak pergi sekolah...ish..ish..ish ..rajin pergi sekolah pun payah juga kan.

Ni pulak saja letak gambar yg aku ambil semalam masa along baru balik sekolah..berkerut muka menahan panas masa turun dari bas.Kesian anak mama..makin golaplah pulak sejak tinggal kat sini.Takpe lelaki gelap baru machooo kan..he..he..he.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...