Jumaat, 20 Januari 2012

LAYAN DRAMA

Niat dihati nak masukkan entry masak2..tapi komputer anak2 aku guna.kesiankan sebab terpaksa mengalah.Laptop ada tapi gambar2 dalam komputer...malesss pulak nak upload 2 kali.Sekarang aku gila melayan drama2 online.Best la pulak drama2 dua tiga menjak ni.Aku jadi fanatik ngan gemersik kalbu..vanilla coklat..aishiteru ngan bicara cinta.Gemersik kalbu..mula2 aku tengok sebab aku minat ngan aqasha.Ayu raudhah aku kurenggg sikit.Tapi dah masuk episod 12..aku dah jatuh cinta ngan citer ni.Cuma episod 12 macam tak betul sikit.Kena rogol tapi pakaian lengkap je..pastu takde kusut masai sikitpun.Tak kisahla..yang penting aku tak sabar tunggu episod seterusnya.Vanilla coklat pun best juga...sepadan sangat hero ngan heroinnya.Aishiteru pula..mula2 aku tak minat sebab heroin dia nampak tak natural sangat lakonannya.Nampak sangat dibuat buat tapi masuk episod 2..baru best sebab kurang dah memek muka yg nampak palsu pada heroin tu.Heronya memang best...harap2 lepasni drama2 malaysia makin kababom...


Published with Blogger-droid v2.0.3

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...