Selasa, 24 Januari 2012

JALAN2 LANDMARK...

Rekod tersejuk untuk tahun ni..pagi tadi suhu mencecah 6 celcius.Ni dah malam..aku dalam rumah menggigil.Lemak banyak tapi tangan sejuk macam ais.Perut memanjang lapar..adoi habislah diet aku.Rasa2nya esok suhu macam jatuh je lagi sebab angin sejuk bertiup kuat je malam ni...seronok betul tarik selimut.Adik menjerit jerit masa aku basuh dia buang air besar tadi..Air paip macam ais,kena je bontot menjeritlah budak kecik tu.Ciannn anak mama.Dalam keadaan sejuk2 pun..aktiviti merayap tetap diteruskan.Macam biasa..kitorang hari sabtu aktiviti wajib adalah jenjalan dan shopping2 ngabiskan duit...Minggu ni duit dihabiskan untuk shopping bebudak ngan abah.Mama baik minggu ni..anak2 kitorang belikan apa yang diorang nak.Along minggu ni dapat kasut ngan baju.Adik pulak mainan ngan baju.Abah???ceehhhh laki aku jeles nengok bini pakai samsung last2 dia pi beli samsung juga.Alahai laling oiii..rasa2nya blackberry tak sampai setengah tahun pakai..he..he..lantaklah kan..penat2 dia kerja,biarlah dia beli sesuka hati yang dia inginkan.Aku tak rasa nak beli apa2 minggu ni..minggu depan???mungkin kot..he..he..(gelak dengan nada jahat untuk ngabiskan duit laki).Sebelum shopping ngabiskan duit..kitorang lepas makan je,meleburkan duit dulu untuk bebudak.Bagus betul shopping mall ni..tempat makan betul2 tepi tempat permainan.Kesian mak bapak..terpaksalah masuk jap untuk anak2.
Inilah tempatnya...circus land.Macam2 mainan ada 


Ini yang syoknya..orang bujang takleh masuk.So takdelah sesak sangat 


Muka bebudak happy dan excited.Tapi jap jelah.Ada anak arab langgar dia kuat2..dua2 beradik bantai menangis..adoiiii 


Ini sebenar yang paling anak2 aku suka.Mainan bebudak diorang tak layan 


Sikecik pun mengamuk nak main.terpaksalah abah layan sebab kaki dia tak sampai.Mamat yang jaga kat dalam tu sengih2 tengok adam..yelah..mainan budak2 dia taknak.Tapi adam memang hantu main game ni...anak abahhhh 


 Anak2 aku tak pandang mainan pusing2 camni..pelik tul bebudak ni

 Yang sebelah kanan tu jelah yg diorang pandang



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...