Khamis, 2 Jun 2011

COMEL JERRR..

Blog aku macam bermasalah je..kalau buka,lambat sangat loadingnya pastu keluar sekerat sekerat je.Blog aku yg masalah atau line tenet kat umah ni yang slow?Sesape yang terrrbuka blog aku ni..boleh tak bagitau samaada masa korang buka, laju atau slow?Pastu keluar penuh atau cuma entry je semata mata (yg sebelah kanan jadi kosong).Tolong bagitau ye..tima kasih banyak2.Comel kan gambar kat bawah ni..nilah tong gas di qatar.Mula2 nampak aku macam pelik jugalah sebab di rumah ni aku guna dapur elektrik.Sekali tengok ada di hypermarket Kabayan letak tong gas ni di luar..terus aku ambil gambar sebab rasa cunnn la pulak tong gas ni.
Ni yang saiz besar..diorang letak di rak bawah
Haaa..ini yang saiz kecil.Rak atas.Comell kan???

2 ulasan:

Sue @ Nenie berkata...

Salam Kak..Alhamdulillah, saya buka dari sini laju jeeee...Page dia pun keluar penuh, takde skerat-skerat...

sue berkata...

tima kasih ye..line tenet sini kot masalah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...