Khamis, 7 Julai 2011

CH LAGIIII...

Baru2 ni keluar merayap.Aktiviti biasa hujung minggu kitorang sekeluarga.Kali ni target aku nak cari minyak wangi.Masuk je kedai minyak wangi..aku blurr jap nak beli jenis apa la pulak kali ni.Telek punya telek..bau punya bau..last2 CH juga yang aku pilih.Sebelum ni dah dua kali aku beli Ch..suka aku dengan CH ni sebab baunya tak terlalu kuat..lembut je.Dior sebelum ni aku pakai ok gak la tapi yang latest punya bagi aku kuat sangat baunya.Memang kalau terwangi sangat2 ni..awal2 aku tolak ketepi.Nina Ricci memang outlah dalam senarai aku.Dulu beli sekali sebab aku tertawan dengan botol yang ala2 buah epal.

Rasanya ni CH yang paling latest kot.Budak jual tu offer botol besar..minta maaflah sebab yang kecik ni pun entah bila habis.Cepat habis bagus sikit sebab boleh aku merayap cari yang lain pulak..he..he..Ha yang hitam tu..cik abang punya.Rupa2nya diapun tergoda dengan CH.Ni pertama kali aku tengok dia pakai brand CH.Kitorang laki bini ni taste dengan perangai lebih kurang je.warna baju pun sama je minatnya.Saiz kasut kitorang pun sama tauuuu....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...