Khamis, 2 Mei 2013

Kembaliii

Kembali setelah sekian lama menyepikan diri.Terlalu banyak suka dan duka yang ingin dikongsi bersama tetapi ada je halangan.Harap2 lepasni blog ni tak bersawang lagi.Kehidupan harian dah mula teratur dan kembali normal...cuma sibuk sikit sebab laki aku sekarang kerja di tengah2 laut..hu..hu..sibbaik la anak2 aku ni jenis tak meragam.Sekarang terpaksa belajar berdikari dan tak boleh terlalu bergantung pada laki aku.In syaa Allah kalau takde apa2 aral..awal tahun depan..laki aku kena kursus di korea.Uwaaaa aku ditinggalkan.Nak ikut..leceh pulak rasanya.Anak sekolah..rumah..kereta..aku buat keputusan taknak ikut tapi bila cuti sekolah aku ngan anak2 akan pergi bercuti ke sana.balik dari korea laki aku akan mula kerja di bintulu atau labuan...inipun aku tak ikut.laki aku jenis 2 minggu kerja..2 minggu cuti.so aku tinggal kuantan je lah.dia yang ulang alik.Alhamdulillah..hasil kerja di qatar..kitorang berjaya bayar habis rumah dan beli sebuah kereta secara tunai.Harap2 lepas ni takdelah buat hutang lagi (padahal dlm kepala ni teringin beli keta idaman..kih..kih).panjang pulak intro mengarut aku ni..mood masak2 dak kembali..layan gambar dulu.Resepi kemudian sebab aku guna phone je untuk update blog buat masa sekarang..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...