Ahad, 16 September 2012

TANGKAP KHALWAT..

Semalam aku ada terbaca dalam suratkhabar online tentang tangkap khalwat.Tetiba je terflash back peristiwa yg pernah terjadi dekat aku.Sekali seumur hidup kot rasanya pengalaman ni.Aku hampir2 kena tangkap khalwat.Jap..jap..jangan pandang negatif dekat aku pulak.Tak pernahnya aku buat benda yg tak senonoh ekk.Masa tu aku baru beberapa bulan kerja diPutrajaya.Aku dah kawin pun masa tu tapi kitorang suami isteri tinggal berjauhan.Aku di Putrajaya..suami aku di kuantan,pahang.Kebetulan hari terjadinya macam tajuk cerita di atas..suami aku baru sampai dari kuantan(lepas maghrib) dan terus ke rumah aku.Kebetulan kawan2 serumah ada(aku tinggal rumah bujang) jadi suami aku macam malu dan serba salah nak masuk.Last2 kitorang ambil keputusan keluar makan pastu tinggal dihotel.Masatu laki aku kena training di shah alam dan company dia bagi hotel di subang jaya.Nak bergerak terus ke subang jaya..laki aku macam terlalu letih sebab dia drive sorang2 dari kuantan ke Putrajaya.So selepas sembahyang ,aku ajak la laki aku lepak2 depan masjid putrajaya.Depan tu kan banyak tempat duduk(9 thn yg lalu).Aku pun duduk la sebelah laki aku sambil borak dan makan2.Tetiba je..zappp ada orang sergah.Tak bagi salam..tak kenalkan diri..tetiba je bagi ceramah.Ceramah biasa takpe lah juga tapi yang ni ayat memang menusuk dan menyakitkan hati.Rasa nak tersembur makanan dari dalam mulut aku.Apa yang orang2 tu cakap..hmmm sampai sekarang aku ingat.Tapi bagi aku..bahasanya kurang ajar.Beberapa minit kena ceramah dan bambu..laki aku terus keluarkan kad kawin dari dompet.Dengan senyum simpul dia hulur ke orang tu..terdiam jap orang tu.Yang aku sakit hati..bukan dia nak minta maaf sebab salah faham tapi sebelum pergi sempat sound kitorang."Kalau dah kawin sekalipun..takpayah la duduk berduaan tempat gelap macamni.Nak sangat berdua..balik buat dirumahla"hu..hu..sibbaik aku laki bini penyabar.kalau tidak, ada yg makan kasut malam tu.Aku bukannya nak salahkan diorang..tapi apa salahnya datang bagi salam.Cakap elok2..perkenalkan diri dari bla.bla..bla.bukan susahpun.Ni kitorang tak sempat nak terangkan apa2 dia dah bambu kaw..kaw punya.Itulah masalahnya sesetengah orang kita.yang aku geram tu..takde aku buat apa2 pun.duduk sebelah dan rapat je.takde la nak peluk ke..cium ke..banyak mata yg memandang masa tu..jatuh juga maruah aku.kalau tak terdesak..takdenya aku nak duduk melepak dekat tempat open dan malam2 macamtu.benda dah jadi..aku buatkan sebagai kenangan pahit+masam kot.Sorry kalau ada yg kata aku ni kutuk2 orang buat operasi cegah maksiat.Aku tak kutuk cuma agak terkilan sebab caranya salah..lepasni kalau nak duduk tempat gelap..letak anak2 kat tengah2.comfirm x kena sergah lagi..ha..ha..jangan marahhh ekk

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...