Selasa, 11 September 2012

OLE OLE DARI TURKI

Hati tiba2 rasa berbunga bunga.Setelah hampir 10 tahun..akhirnya dapat juga aku jejak semula kawan baik zaman sekolah dulu.seronok sangat walaupun sekadar berchatting dalam facebook.Sahabat susah dan senang masa di zaman sekolah dulu.Kali terakhir aku jumpa..masa majlis perkahwinan aku .Rindu sangat nak bertentang mata dan berbual mesra macam dulu2.Adoi tetiba teringat nostalgia zaman2 sekolah .Aku ni dulu pengawas..muka pun jenis serius je.Skema pun ye juga.Mulut pulak..macam ada emas.Susah sangat2 nak bercakap.Tapi selepas habis sekolah...perubahan yang agak ketara.Pengalaman banyak mengajar dan mengubah cara kehidupan seseorang.Tahun ni aku tak dapat ikut serta reunion sekolah.Insyaallah tahun depan boleh kot....rindu kengkawan lama.Semalam laki aku bawa balik 2 ole ole ni.Ada kawan dia pergi bercuti ke Turki..alhamdulillah rezeki.Dapat fridge magnet Istanbul dengan coklat yang sangat sedap
 
 
Cantik fridge magnet yang dia bagi.bertambah lagi koleksi fridge magnet aku 


Ni lah rupa dalam kotak.Rupa takde..tapi rasa..walllahhh.lapisan luar coklat tapi nipis je.Pastu dalam ada macam jeli dan kacang2 yang memang sangat sedap.Sapelah pergi turki pulak ni.Nak kirim beli lagi..tak cukup sekotak...he..he..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...