Selasa, 18 September 2012

NAK BAGI FREE ..tapi area Qatar je


Stok barang dapur dari malaysia yg banyak...inilah akibatnya kalau buat keputusan last minute.banyak yang aku dah sedekah kawan2 tapi masih ada lagi sikit.Sehari dua ni memang nak clearkan semua.Aku tak nak jual...padahal kalau nak duit lebih boleh je.Sini kalau jual,harga 2@3 x ganda dari malaysia.Tapi aku dah niat nak sedekah je untuk sesape yg nak.Barang2 rumah macam meja makan..rak tv..basikal exercise..karpet..sofa..katil2..semua aku bagi je pada kengkawan.Takpelah sesekali buat amal jariah...Kargo mungkin aku cuma bawa balik tv..komputer..kerusi arab yg member aku minta belikan dengan sedikit kelengkapan dapur.Jap lagi nak letak gambar dalam facebook.sesape nak ,boleh datang ambil dirumah..

Published with Blogger-droid v2.0.3

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...