Jumaat, 16 Disember 2011

Gambar Terakhir dari phone lama..

Lama juga tak mengupdate..hadoii aiii kenapalah tetiba mood kemalasan melanda.Harap2 lepasni kemalasan aku tu pi main2 jauh2.Ingatkan tadi nak entry pasal masak2 tapi tak jumpa la pulak aku letak di folder mana.Jap lagi aku godek2 semula pc ni.Kebetulan terjumpa gambar2 jalan2 di waktu pagi a.k.a joggging, waktu mula2 musim sejuk menjelma.Seminggu ni aku stop dulu jogging di waktu pagi sebab cuaca dah mencapai tahap sejuk yg tak boleh diterima badan aku dan ditambah pulak angin sejuk yang bertiup agak kuat.Hari ni pagi tadi dah cecah 14 celcius...Oh ya..gambar2 ni juga merupakan yang terakhir diambil dari phone aku.Entah apahal tetiba je tepon aku gelap gulita takleh hidup.Tapi dah ganti barupun..thank you my lovely hubby.Ni yang makin sayang ni..muahhhhh.Gedik tau sebab dapat tepon baru.sorrylah,terover jap..he..he..


Dua orang member aku (sama geng ngan aku jogging sambil tolak anak)Yang depan sekali dia aritu jalan ngan husband.Yang sebelah kanan ada pokok pagar tinggi tu,padang kriket.

Jogging lalu tepi sekolah along.Masa ni diorang takleh masuk kelas lagi.sini tak macam mesia..cukup pukul 7 baru boleh masuk kelas.kalau sebelumnya..hmm berlonggoklah budak2 tu kat luar 

 Sape kata negara arab tandus dan penuh gurun.Haaa tengok ni..penuh pokok.

 Pokok bunga kertas yang dah terlebih subur.Sengaja gardener tak potong kot..tapi bila merimbun camni..nampak cantik la pulak.Pokok ni kat tengah bulatan jalan.

Gatal2 tangan ambil gambar umah jap


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...