Isnin, 26 Disember 2011

Pasar Malam

Selamat bercuti pada kengkawan di Malaysia.Qatar ni bekerja macam biasalah sebab takde cuti2 sempena krismas ni (walaupun sebenarnya yg menyambut krimas dah ramai giler disini).Kalau sebut pasar malam..wahhh aku paling suka sebab sesekali dapat merasa masakan yang dimasak oleh kengkawan malaysia yang lain.Selalunya diorang buat pasar malam di tempat tertutup (dalam dewan) tapi kalini buat di tempat terbuka sempena perlawanan futsal.Futsal ni diadakan antara team2 malaysia je.Dah janji ngan member aku nak jalan kaki jer pergi nanti..tapi tu baru perancangan je sebab jarak dari rumah aku ke pasar malam agak jauh jugalah.Laki aku rasanya masuk kot futsal..dia memang mamat bola pun.
Macam2 ada dijual..cuma duit arrr kena tebal sikit sebab sini terus terang aku cakap..juadah yang dijual agak mahal jugalah.Rasa? kena pandai2 pilih sebab ikut lidah masing2.Biasa kalau pergi pasar malam aku beli untuk diri sendiri ngan anak2 je.Laki aku memang dia taknak sebab tak berapa kena ngan tekak dia.Alaaa hubby aku..bini dia goreng ikan bodo2 je pun sedap..he..he..untuk kengkawan yang berada di qatar..jom kita meriahkan pertandingan futsal dan pasar malam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...