Isnin, 19 Disember 2011

BYE..BYE..BLACKBERRY

Dah sampai masanya mengucapkan selamat jalan pada tepon lama aku yang hampir 3 tahun juga berjasa.Bukan sengaja suka2 untuk ketepikanmu blackberry tetapi disebabkan tetiba je hang merajuk..buat hal,terpaksalah dirimu kuketepikan.cehhh alasan je kan..dah habis madu,sepah dibuang.Ha..ha..ala ala jiwang jap pagi ni.Tapi aku memang minah jiwang pun..he..he..Aritu aku ada bagitau phone tetiba je gelap gulita.Sedih jugalah sebab dalam tu macam2 ada.Paling2 banyak video gelagat spontan anak2 aku.Cuba dah godek2 tapi memang phone ni betul2 merajuk.Nak buat macam mana..terpaksalah simpan dalam lemari buat kenangan dan koleksi.Rasanya tak pakai dah kot jenama blackberry.Sebelum ni aku peminat nokia...pastu glamer blackberry.Masa aku beli dulu..harga blackberry bold ni agak mahal pastu sekarang harganya dah makin jatuh..nyesal pulak beli awal2.Tapi kuat juga arrr tepon ni sebab dah berpuluh puluh kali dibelasah dan dijatuhkan adam.
Gambar ni aku google je.Tapi camnilah rupa phone aku yang dah aruah tu

Setelah hampir seminggu aku hidup tanpa phone..last2 hubby tersayang bawa aku pi merayap cari phone baru.Aku ni tak kisah sangat pakai phone apa2 pun sebab aku bukan peminat tegar phone2 canggih manggih ni.Belek punya belek..jeng..jeng..hubby aku belikan phone yang macam rupa di bawah untuk bini tersayang dia yang amat2 cuai (gambar aku google).Alahai..thank you my laling...susah2 je kan (padahal dalam hati menjerit jerit suka)So dengan rasminya aku bertukar pula kepada samsung.harap2 bertahan lama sebab terus terang aku ni sangat2 cuai orangnya.buat masa ni memang aku sangat2 puas hati.kualiti gambar sangat cantik..macam guna kamera.tengok video..best giler.Yang paling best dan buat anak2 aku asyik skodeng tepon mama ialah....



syokkkk giler main game.Sorrylah anak2 mama...takleh kacau arrr sebab nanti rosak takde dah orang nak sponsor.Nak tau syok ke tidak...korang cubalah dapatkan satu.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...