Sabtu, 1 Januari 2011

2011

Uwaaaa...nak nangis jap.Ok ke dah tua tua macam aku ni nak nangis..buruk betui rasanya muka kalau aku nangis.Kenapa aku nak nangis?sebab 2010 dah berlalu dan korang mesti pelik..apa pulak kena mengena 2010 dengan aku.Sebabnya..azam aku semua hancus sebab tak terlaksana.Rasa macam nak stopkan masa..jangan melangkah ke tahun 2011..boleh ke gitu.Rasanya 2011 ni aku malas nak buat azam baru..cuma nak selesaikan azam lama je...aci tak macam tu?Yang paling..paling..paling..paling tak terlaksana adalah membuang segala selulit dan lemak2 degil dan amat tepu di badan ni.Turun lah juga berat tapi ciputtttt sangat.So 2011 ni aku memang takleh main2 dah..aku akan pastikan aku berjaya mengucapkan SELAMAT TINGGAL WAHAI KENGKAWAN LEMAKKU.Harap2 kalini azam diet aku ni tak hangat hangat tahi ayam.Masalahnya..bila dah masak..ishhhh rugilah pulak tak makan..he..he..Mak aku ajar masa kecik2 dulu supaya jangan membazir makanan.
Lagi satu penyebab aku saaayaaanggg sangat nak tinggal 2010..uhuk huk huk..dah hilang angka 2 dari angka umur aku.Oh tidakkkk 2011 aku dah masuk 30TAHUN.
Tapi walau apapun..masa tetap berlalu...takdenya nak boleh stop..stop.Pejam celik pejam celik..anak2 aku dah besar.Tau2 nanti dah jadi anak teruna pastu kawin (ishhh sempat ke aku nengok diorang kawin..harap2 umor panjanglah)oklah aku pun takde idea nak bebel dan merapu malam2 buta ni.Selamat tahun baru untuk semua.
WELCOME 2011

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...