Rabu, 12 Januari 2011

JOM TENGOK ASIAN CUP

Sekarang kat Qatar tengah demam bola. 7/1/2011 asian cup bermula dengan tuan rumah jadi pembuka tirai tapi sayang kalah.Aku pun tak jangka qatar akan menang sebab negara ni baru lagi dalam sukan bola ni..tapi tulah dapat juga jadi tuan rumah world cup 2022.Sempat lagi ke aku kat sini masa world cup..best juga kalau dapat tengok kan.mesti meriah gilerrr.Tiket kat bawah ni laki aku dapat free.Bagus company laki aku..semua staff dapat 2 tiket sorang.Abang ambil tiket untuk malam ni..rasa2nya dia jadi penyokong qatar kot.Stadium bola ni sebelah shopping complex (villagio) so malam ni cik abang bawa along pergi tengok bola..aku pulak bawa si kecik merayap aka shopping2.Aku sukaaa..tambah2 bab2 mengabiskan duit ni..he..he..jom sesaper nak ikut aku pi menipiskan dompet...


Kan best kalau malaysia dapat masuk..comfirm ramai penyokong sebab sini orang malaysia dah melebihi 2000 orang.Bilalah gamaknya ye..harap2 impian jadi kenyataan.Aminnnn

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...