Khamis, 13 Oktober 2011

KEMBALI BERSIARAN

Lama betul aku menyepikan diri.Sepanjang bercuti di Malaysia aku memang sengaja maless nak mengaktifkan diri di alam maya.Facebook pun aku langsung tak online.Sebabnya..aku memang betul2 nak bercuti dan menghabiskan masa dengan insan2 yang tersayang.Sebulan terasa sekejap sangat berlalu.Tup..tup..aku dah ada di Qatar semula.Uwaaa sedih sangat tinggalkan mak abah.Seronok bersembang dengan diorang sampai ketengah malam.Ada je yang nak dibualkan..rindu masa2 bersama mak,abah dan adik beradik.Semoga dipanjangkan usia dan dapat bertemu kembali tahun depan.Semoga aku masih ada peluang dan kesempatan untuk memeluk mereka.Rinduuuuu..hanyah Dia yang mengetahui.Buat adik aku yang selalu skodeng blog kak yang tak seberapa ni..tolong sampaikan salam sayang dan peluk cium dari kak yang jauh di negara orang.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...