Isnin, 23 September 2013

Safi Rania Gold

Yuhuuuu...dah hari isnin.kalau dulu2 zaman bekerja..hari isnin memang hari paling malas dan sibuk sangat.Tambah2 dah hujung2 bulan macam ni.Kelam kabut dengan claim OT/perjalanan...gaji pekerja kontrak/sambilan. .dan serba serbilah berkaitan kewangan.memang serabut gila kepala..tambah2 ada pulak orang yang tak faham prosedur dan tau nak cepat je.pengalaman boleh mendewasakan kita..yang penting sekarang aku tak serabut2 sangat dah.duduk rumah urus anak2 dan rumahtangga je.Sekarang ni cuma agak bosan sebab anak2 dah besar.Adik tahun depan dah sekolah.Apa lah aku nak buat sorang2 dirumah..nak kerja..laki aku macam tak bagi je.

Su...su..hang ni memang mukadimah suka panjang2.sebenarnya nak tunjuk produk yg aku guna sekarang je.Aku ni jenis suka cuba macam2 produk...dah tak terkira kot.zaman sekolah fair&lovely..pastu cuba olay..tukar loreal...clinique..sk11..aura maya...as beauty .mac..ada 1..2 ..lagi aku dah lupa.Sibbaiklah muka jenis kebal.. tukar2 tapi takde kesan buruk dimuka.yang terbaru cuba safi rania gold.Mana tau boleh cantik macam rozita che wan tu...muahaha perasan la hang ni su.Geleng kepala laki aku tengok..banyak sangat untuk set ni.itu belum beli bb cream lagi..he..he..setakat ni sesuaila ngan aku.set ni kan untuk umur 30an (insaf dan sedar diri jap dah berusia) terasa la muka lembut dan kulit sekata.Bak kata laki aku..orang pompuan..orang pompuan...sibuk memanjang ngan nak cantik...

2 ulasan:

Irfa berkata...

hai su ;)
ari tu ada gak mencoba safi rania konon nak lawa cam cikta.tp x sesuai ngan saya.muka jd berminyak.huhu

samsulaili-catatan kehidupan berkata...

Punca berminyak sbb krim kecantikan.su biasa pakai toner..serum dan krim siang.kalau jalan2 tambah foundation je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...