Rabu, 28 Ogos 2013

PRODUK KESUBURAN UNTUK HAMIL...

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk mengupdatekan blog ni.Semenjak dua menjak ni..terasa sedikit sunyi dan kebosanan.Anak2 dah besar dan suami pula jauh dari mata.Terkebil kebil aku sorang2 dirumah ni.Anak dah la 2 je.Last2 aku cuba menceburkan diri dalam bisness SHAKLEE.Rasanya dah tak perlu diperkenalkan sebab dah 50 tahun SHAKLEE ni wujud.Aku memberanikan diri je untuk terlibat dalam bisnes online ni.Terima kasih keluarga aku terutama adik2 yang banyak memberikan sokongan.Selain mengisi masa terluang..aku juga boleh berkongsi kebaikan dan menambahkan pendapatan.Kalau berminat..korang boleh teruskan membaca.

First entry tentang SHAKLEE aku nak cerita berkenaan produk kesuburan.Untuk membantu mendapat dan menambahkan zuriat.Dalam apa2 pun perkara..kita perlu berusaha.Semua masalah dan penyakit ada penyelesaiannya kecuali mati.Opppps sebut pasal kesuburan atau untuk hamil..korang mesti kata..elleehh dia pun anak dua je,ada hati nak jual produk untuk kesuburan.He..he..terus terang aku cakap.Aku setakat ni..jenis mudah lekat atau istilah biasa terlebih subur.Tapi..ada tapinya..hak..hak..laki aku telah menetapkan syarat dia hanya nak 2 orang anak.Puas dah aku pujuk pelbagai cara ..tapi tak berjaya.Hu..hu..Laki aku kata senang nak simpan duit untuk diorang..senang nak kawal dan senang pergi jalan2/holiday.Aku yg pertama keguguran..bunting pelamin.no 2 dan 3 aku berhenti merancang..sempat sekali je period pastu terus ngandung.

Panjang melalut..ni aku perkenal produk yang terlaris dipasaran.Set kesuburan dan untuk mendapatkan zuriat.



1. B-Complex

Vitamin B Penting untuk Kesihatan yang baik

Adakah anda mendapat vitamin B yang mencukupi? Tekanan harian, tabiat pemakanan yang tidak sihat dan sesetengah bahan ubatan boleh meningkatkan risiko kekurangan bekalan vitamin B anda. Justeru itu, vitamin B merupakan keperluan asas dalam diet sihat kita.

B yang Lengkap dan Seimbang

B Complex Shaklee menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.
•    B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan
      menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada
       tenaga.*
•    Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel
      darah merah di dalam tubuh.  Jumlah asid folik yang
      mencukupi dalam diet harian membantu mencegah
      kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang
      kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu
      tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.*
2. Vita-E Complex®

Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

3. GLA Complex

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

4.Zinc Complex

Zink merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh kita.  Ia merangsang tindakan bagi 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh kita.

Menyokong dan Memelihara Kesihatan yang Baik
Zink Complex Shaklee merupakan faktor dalam memelihara kesihatan yang baik dan membantu dalam memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein.  Ia juga menyediakan kalsium untuk memelihara kesihatan.*

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sitemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Kita hanya boleh berusaha.Sesiapa yang berminat dan mahu mencuba boleh PM FB su..Like page sushaklee atau boleh message/whatsapp 012 8022465





 

 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...