Selasa, 10 April 2012

DAUN IDAMAN.

Bersiaran kembali setelah agak lama menyepikan diri.Kebelakangan ni aku diuji kesabaran dengan kesihatan anak2.Sehingga hari ni..hero2 aku kurang sihat sepenuhnya lagi.Semalam hubby tersayang pulak kurang sihat.Nanti aku update cerita pasal diorang pada entry akan datang.Aku sendiri masih kurang sihat..nasi dah seminggu tak boleh sentuh.Tekak ni rasa perit dan hilang selera pada nasi.Malam tadi tetiba terasa sangat nak makan ikan masak asam pedas.Alhamdulillah rezeki aku...ada member pergi doha dan dapat sambar daun kesum.Di qatar ni rasa2 nya hanya ada satu tempat je yang jual iaitu di shoprite.Shoprite banyak barang2 keperluan dari malaysia dan thailand dijual.Daun kesum ni rasanya dari thailand..pokoknya jenis tinggi dan daunnya lebar2.Harga sekilo dalam QR 45.Kalau RM dalam RM 42.Oleh sebab susah nak dapat..guna sikit2 je pastu simpan dalam freezer.


1 ulasan:

Unknown berkata...

semoga semuo nyer kembali sihat...amin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...